What Does Understanding Mathematics Mean for Teachers? (PDF)
Relationship as a Metaphor for Knowing
(Sprache: Englisch)
This book opens up alternative ways of thinking and talking about ways in which a person can "know" a subject (in this case, mathematics), leading to a reconsideration of what it may mean to be a teacher of that subject.
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
67.90 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „What Does Understanding Mathematics Mean for Teachers? (PDF)“
This book opens up alternative ways of thinking and talking about ways in which a person can "know" a subject (in this case, mathematics), leading to a reconsideration of what it may mean to be a teacher of that subject.
Autoren-Porträt von Yuichi Handa
Yuichi Handa is Assistant Professor of Mathematics, California State University, Chico.
Bibliographische Angaben
- Autor: Yuichi Handa
- 2013, 168 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136870539
- ISBN-13: 9781136870538
- Erscheinungsdatum: 13.05.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.43 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "What Does Understanding Mathematics Mean for Teachers?"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "What Does Understanding Mathematics Mean for Teachers?".
Kommentar verfassen