Teacher Educators' Professional Learning in Communities (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book explores the professional development of teacher educators using the communal model of learning. Learning in groups has proved to be a major avenue for supporting such development and change, but one which has so far been neglected in regards to...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
59.70 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teacher Educators' Professional Learning in Communities (PDF)“
This book explores the professional development of teacher educators using the communal model of learning. Learning in groups has proved to be a major avenue for supporting such development and change, but one which has so far been neglected in regards to teacher educator development. The book aims to examine such communities in order to identify factors that promote or hinder professional learning for participants.
Autoren-Porträt von Linor Hadar, David Brody
Linor L. Hadar is an Assistant Professor (senior lecturer) at Beit-Berl College of Education and teaching fellow at the University of Haifa, Israel.David L. Brody is Assistant Professor, Academic Dean, and Chair of the Early Childhood Department at the Efrata College of Education in Jerusalem.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Linor Hadar , David Brody
- 2016, 190 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317292510
- ISBN-13: 9781317292517
- Erscheinungsdatum: 10.11.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.70 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teacher Educators' Professional Learning in Communities"
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Educators' Professional Learning in Communities".
Kommentar verfassen